18.2.11

Fredag


Kort skoldag, 8-10. Hade engelska och vi skulle presentera vårt arbete om öl och cider. Konstigt jag var inte ens nervös, kanske jag har blivit van att hålla föredrag med främmande språk(som jag inte kan).

Annars jag försov mig i idag också, men hann till skolan i alla fall som tur. Åt morgonmål i skolan i stället, gröt och bröd med massa pålägg och kaffe för bara 2,50€ !!! Så i fortsättningen äter jag morgonmålet i skolan.

Har hela veckan varit säker på att jag knappt har några pengar kvar på kontot, men har inte vågat kolla kontot eftersom jag antagligen skulle bli så sur om jag såg hur lite jag hade kvar. Men just var jag tvungen att gå in på nätkontot för att betala en räkning och det visade sig att jag hade ett tre-siffrigt tal. Gissa om jag blev förvånad!!! Min första tanke var kanske jag skulle gå in ett varv via H&M innan jag tar bussen till Jeppis. Men nej, jag övertalade mig själv att det var en dum idé.

Nu ska jag föna håret, packa och städa lite före jag tar bussen hem.

Trevlig helj.

Inga kommentarer: