17.2.11

Försov mig idag, jag blev inte ett dugg förvånad eftersom det nästan var morgon när jag somnade. Men det blev så sent för att jag är mitt in i en spännande bok, Inte utan min dotter heter den. Det är sällan jag läser, men när jag väl gör det har jag svårt att sluta. Boken är verklighetsbaserad och handlar om en amerikans kvinna och hennes dotter som är kidnappade i Iran, typ.


Idag har jag inte gjort så mycket intressant, hade skola till halv 1 men gjorde ett grupparbete med klasskompisarna. Oj jag har så underbara klasskompisar, det är de som gör att jag trivs så bra i skolan :)

Sen gjorde jag mat åt David som har varit här ett snabbt varv ikväll, vi hann mysa lite men sen var han tvungen att köra tillbaka till Jakobstad. Så nu är jag ensam igen, jättetråkigt. Men har en massa saker jag borde göra ännu ikväll men jag har noll motivation.
Tränade en stund i kväll också men jag hade så ont i magen efter maten så jag kunde inte ge allt.

Helgen närmar sig, ska som vanligt hem till Jakobstad. Jag ska jobba hela helgen men på lördagkväll ska jag på Julias och Richis förlovningskalas :)






Nu ska jag översätta många sidor marknadsföring från finska till svenska. Yeah. Har prov nästa vecka så bäst jag tar reda på vad vi har gått igenom i kursen :P

Inga kommentarer: