2.2.11

Det är över nu

Oj vilken lättnad ! Känslan efter att man gjort någonting man varit nervös över är obeskrivelig.

Vi hade praktisk prov i skolan idag. Som gick ut på att vi skulle servera tre rätters middag åt våra gäster. Jag var så nervös att jag skulle göra bort mig eller glömma viktiga saker. Att servera kanske inte låter så invecklat, men när man ska göra det på rätt sätt är det ganska mycket småsaker man måste tänka på.

Jag var mest rädd att jag skulle klotta vin eller tappa maten i golvet. Men det gick riktigt bra, genast när gästerna kom var jag avslappnad och det var hur kul som helst. Visst var det småsaker som jag kunde ha gjort på annat sätt men gör man allting perfekt första gången är det svårt att bli bättre. Min åsikt ! Det gick mycket bättre än väntat och jag fick jätte bra bedömning av gästerna som tur. Jag tycker det viktigaste inom kundservice är att man är glad och trevlig! :)

Såhär såg jag ut i skolan idag !

1 kommentar:

moster sa...

Hej Pamela!
Vad roligt att det gick bra för dig i skolan! Men oj, vad du har blivit smal!!