23.2.11

Adhd

Hemma från skolan, äntligen. Det har varit en lååååång dag... Jag hatar att sitta stilla länge och så är det jobbigt när man måste vara tyst så länge. Kanske jag har ADHD.



Har en massa att göra idag så jag kommer inte att bli uttråkad. Ska strax påbörja storstädning i lägenheten för i morgon ska vi ha tjejkväll här :) Så har jag två prov att läsa på och förstås ska jag hinna träna också.

David ska hem till Jeppis idag så jag måste skicka hem en hel del packning med honom, eftersom jag kommer att vara i Jeppis över sportlovet. Orkar inte släpa med mig allt till bussen helt själv !

Och äntligen har jag köpt en pincett :D:D:D Har slarvat bort min så jaa jag har snart ögonbryn på ögonlocken... Annars så är det nästan pinsamt att gå in till H&M nuförtiden för att jag går in dit så ofta. Nästa gång ska jag bära mask :)

Nåja nu ska jag sluta blogg och uträtta mina viktiga upggifter. Jejj.

Dagens bild 

Inga kommentarer: