7.1.11

Vet ni...

Jag har helg, wooohooo. Eller det finns en liten risk att jag hamnar i jobb i morgon ifall arbetskompisen fortfarande är sjuk. Men kanske jag hinner njuta av helgen en liten stund i allafall. Och om det nu är så att jag hamnar i jobb så stör det mig inte, för ju mer pengar man har ju mer kul kan man ha :)

Har inga planer för heljen, känns ganska skönt egentligen. Nykter ska jag vara, ser ut att bli en vit månad, blev så mycket sist jag var ut så jag känner mig inte redo för en fylla till. Efter att jag såg bilderna från juldan blev jag lite tveksam om jag nånsin ska dricka mera :D jag så helt enkelt lite slut ut. haha.

Längtar till söndag då vi ska ti Vasa igen. Skönt att äntligen få komma i gång med tränandet. Blir en held del pluggande nästa period har jag på känn eftersom vi har så många kurser på finska, det betyder att jag måste läsa dubbelt mer. Men det ska väl gå bra :) Egentligen ser jag framemot utmaningar. Det där får jag väl ta tillbaka när det verkligen gäller.

Nu ska jag duscha bort allt matos.

Inga kommentarer: