17.1.11

Top model och pizza

Oj oj har sett på top model och blev såå sugen på att sminka och göra håret på någon just precis nu. Tyvärr är bara David här och tyvärr ställer han nog inte upp :P



Har försökt läsa på prov lite på samma gång, känner att jag har det mesta under kontroll så hoppas jag fixar det i morgon med godtjänt iaf.

Under dagen har jag varit i skolan, kaffat med Caroline (och smidigt planer) och lagat pizza med David(med massa fyllning). I stora drag en toppen dag !

Har inte tränat sen i fredags så det ska bli skönt att komma i gång med träningen i morgon. Nu blir det hårdträning fram till sommaren ! Och jag börjar den hårda träningen med RPV på Lady line ! :]

Nu ska jag kämpa med tentläsningen en stund till innan jag tar natten. Har varit nära att somna flera gånger redan !

Inga kommentarer: