6.1.11

 
Skönt med sovmorgon, uppskattas. Blir slut med det efter att skolan börjar på måndag. Vet inte hur jag ska komma mig upp till 8, måste nog skaffa mig en till väckarklocka.

Jag och David har som nyårslöfte att vi ska somna före 12 på vardagar, åtminstone försöka.  Har inte somnat före 12 under hela hösten. Har oftast varit vaken till 2-3 vilket har förstört dygnsrytmen och gjort att jag inte orkat upp till skolan klockan 8, konstigt? Men nu ska de bli ändring på det :)

Ska i jobb om en timme ungefär, ska jobba vid Neste ikväll till klockan tio. Men med tanke på att det är söndag idag stör det mig inte de minsta att jag jobbar. Och jag har dessutom helgen ledigt :)


Man blir så arg då man läser sånt här, hur kan en människa vara så hemsk och sjuk i huvudet och lämna en nyfödd bebis i en väska och lämna den ute på gatan ...


Nu ska jag ställa mej färdig för jobbet. Ha en bra dag !

Inga kommentarer: