24.1.11

Nyårslöften

Januari börjar leda mot sitt slut så jag tänkte berätta lite om hur det har gått med mina nyårslöften !

Jag kanske inte ens nämnde mina nyårslöften tidigare men så här ser det ut.

1.TRÄNA MASSOR
- har gått bra, tränat nästan varje dag
2. INTE RÖKA
- har gått bra
3. REGELBUNDA MATVANOR
- har gått bra
4. INTE ÄTA SENT PÅ KVÄLLEN
- har gått bra, förutom en gång.
5. GODISSTREJKA
-har gått bra.
6. SOMNA FÖRE 12 PÅ VARDAGAR
-Sket sig totalt!!! Har kanske hänt en gång, om ens de.
7. ORKA UPP TILL SKOLAN NÄR VI BÖRJAR 8 ELLER 9
- har gått bra
8. GÖR UPPGIFTER I TID
-har gått bra
9. VIT MÅNAD I JANUARI
- har gått bra, bara vari nästan full en gång OCH de räknas int !
10.VARA SPARSAM
- Har inte gått så bra, blev så shoppingsugen :)

Enligt mig och mina undersökningar kring mina löften har det gått riktigt bra. Oftast när jag bestämmer mig för nyårslöften har jag redan glömt det dagen efter :) Och jag ska kämpa vidare !


Eftersom det hittils gått så bra fick jag en ny klipsk id'e ! JAG SKA BLI VIG !


Nu ska jag kolla en film med David! Godnatt

Inga kommentarer: