16.12.10

Vilken lättnad... Har fått några tentresultat och det visade sig att jag fått godtjänt. Mindre att läsa på under jullovet då ! :)

Håller på att packa för tillfället, kommer att vara i Jakobstad ungefär 3 veckor så man behöver ju ha med en hel del grejjer. Som te.x. 12 bastoppar för att jag inte kunde bestämma mig :P

Har även packat lite grejer som ska med när vi flyttar, tur att vi inte behöver ha med allt. Känns lättare att flytta då, tror vi får allt med en kärra !

Borde börja sova nu om jag ska orka upp tidigt i morgon. Har en hel del att göra förrän vi startar mot Jakobstad. Dessutom tänkte jag hinna träna också. Får se hur det blir med träningen över julen, hade tänkt träna vid Sportis lite och kanske Jeppis gym. Jeppis gym är ju super bra nu efter att de bytt ställe :)

Tog ner julgranen ikväll, känns halvkonstigt att ta ner julgranen före julen är förbi. Men vi ska ju endå hem så då har vi mindre att göra när vi kommer tillbaka.

Nu ska jag sluta babbla massa onödig.

Godnatt

Inga kommentarer: