5.12.10

Söndag

Godmorgon

Jag hade ingen klocka att ringa i morse, vaknade 13:00 jätte skönt att sova länge. Somnade först vid halv 5 igår så det behövdes verkligen.
Och något av det bästa som finns är ju att vakna till en städad mysig lägenhet och inte ha några planer för dagen. Enda jag planerat är zumba ikväll. Avkopplande :)

Eller visst jag har ju några prov att läsa på :/ Jag har 3 prov på tisdag.


Kollade Wild Child igår, den var rätt komisk.
Handlar om en 16 årig bortskämd självupptagen tjej från Los Angeles som blir skickad av sin pappa till en privatskola i England för att få ordning på henne. Hon gör allt för att bli relegerad från skolan och lyckas nästan.
Passar bra att kolla i krabbis eller när man har tråkigt :)



Nu ska jag plugga lite för snart kommer Carro hit och jag har på känn att vi ska spela BUZZ då :) Buzz is the shit ;) Dessutom lär man ju sig mycket nytt på samma gång också !

Inga kommentarer: