27.12.10

Så sliten eftersom jag somnade först efter 5 inatt alltså jag sov typ i 2 timmar. David snarkade och han slutade inte hur mycket jag än knuffade honom och täppte till hans näsborrar. Ååh jag blev så arg på hans snarkningar ! Och han luktade dessutom sprit, typ whisky som jag hatar. För mej som fortfarande hade lite krabbis var det inte speciellt mysigt.

Hursomhelst hade jag ju förstås en 10-timmar jobbdag med endast klippningar och knappt någon paus däremellan . Fick till och med en blåsa av saxen :P

Hälsade på Danika och Melinda efter jobbet, fick min julklapp av Danika. Hon hade gjort en kalender med massa bilder på mig och David och på henne å emil :) superfin. Man blir så rörd då man får såna presenter :)

Nu ska jag somna för jag har en 10-timmar dag framför mig i morgon också.

Inga kommentarer: