3.12.10

Pluggat

Har pluggat i 4 timmar, ganska duktigt om jag får säga själv. Känns som att det får räcka idag. Märker att jag koncentrerar mej mest på annat nu, som att kolla vad jag gjorde i fjol denhär tiden :D Tur att man bloggar, bara klicka några gånger så vet man !

Prick för ett år sedan såg jag ut såhär. Inte såg jag direkt smartare ut...


Eller istället kan man ju lägga upp en video som man får ångra nästa dag. Hade inte alls sett den förr :D Jag och Danika testar Youcam som tydligen var en tio-poängare. Blev lite förvånad på slutet när jag sa "Dehär va ju int alls na kul" verkar no som vi tyckt de va jävligt kul iaf :D Och orden "oh my good" vart tydligen något jag använde mycket då. coolt.
DENHÄR BJUDER JAG PÅ 





5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahha! oh my god! ja dör va kul. shit dehär förgyllde min dag! åså börja ja sakna dej! du e så roli! kram/julia

Mia sa...

hahahahahahah. oj fyy, ja håller me julia :D WAS THAT MY AAARM? xD You made my day

//Ida sa...

Du e no HEEEV som bjuder på de sjölv såde :D

Pamela sa...

Nämen va trevligt att de förgyllde er dag :) he förgylld no min na lite å eftersom jag int hadd siit filmen na förr :D JAG SAKNAR ER Å. Men nästa helg då kommer ja hem. Och så har jag ju jullov snart :) <3

Sunkku sa...

Oh my god!