4.12.10

MYSKVÄLL

Myskväll på handelsesplanaden alldeles för mej själv. Ganska skönt egentligen för ibland kan man behöva lite egen tid :)

Jag har varit i full gång hela dagen, tränat från morgonen och solat solarium. Efter gymmet satte jag igång med storstädning här hemma men har fortfarande gästrummet kvar och lite i sovrummet också. Äntligen är skrubben tömd på skräp och jag hittade ganska mycket pengar(på golvet och i väskor :b) och några lottolappar med vinst på. Så då hade jag råd att köpa lite gott från affären ! Granen är framme nu också så det är lite julstämning här!



Nu sitter jag i pyjamasen i soffan och kollar tv, dricker en öl och äter choklad. Ja-a jag vet att jag fuskar idag men eftersom jag tränat varje dag denna vecka och hållit mej från kolhydrater rätt bra så förtjänar jag lite gott :) Man ska ju inte överdriva heller.

Här är bilder från vardagsrummet vårt.

 Baren använder vi inte så ofta men det fyller bra ut vårt stora vardagsrum :)

Nu ska jag plugga på startka alkoholer provet, ganska intressant egentligen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå fuskat? man ska äta det man känner för och inte känna måste angående träning. livet är ju annars ingen njutning!

Pamela sa...

Jo det har du förstås rätt i, klart att man ska äta gott också. Men om jag gör det lite mer sällan njuter jag mera av det goda. Jag är en snåljåp som kan behöva lite rutiner på godisätandet :P

Anonym sa...

okej! sålänge du mår bra av det :)