25.12.10

Julafton har varit riktigt trevlig, har inte alls behövt stressa när man varit på bara ett ställe. Riktigt skönt måste jag säga :) Maten har varit fantastiskt god och jag längtar tills jag vaknar i morgon för då ska jag äta julmat som morgonmål. Kul att vara med familjen eftersom det är så sällan vi alla är på samma ställe, många julklappar har jag fått även om jag sagt att jag inte behöver något.

Mamma hade haft kul när hon paketerade in mina paket, hon hade gömt pengar i kryddburkar, nikotintuggumiförpackning och såsförpackning , fiffigt. För hade jag fått ett kuvert hade jag ju misstänkt att det var pengar. Så nu har jag lagt undan alla mina pengar i reseburken :) Den som ska ta mig långt långt söderut nästa vinter. Jag och D har funderat att åka på en lite längre resa, typ en månad eller nått. Beror ju på ekonomin förstås :)

Jag och D hade ju bestämt att inte köpa något åt varandra men eftersom min pojkvän är så snäll köpte han en klapp åt mej iaf. Så nu har jag ett såndär underlag med fläkt till min laptop så den inte ska gå så varm ex när man har den i sängen eller famnen. Och den kommer att komma till användning ofta ! :)

Annars känns livet riktigt bra nu, har ju varit lite tufft i några veckor eftersom jag har slutat röka + en massa stress att hitta lägenhet. Men det verkar som att det blir ljusare nu :) Och föressten skulle allt vara en dans på rosor hela tiden skulle man ju inte uppskatta allt bra som händer och allt bra man har. HELLRE LITE SKIT I KANTEN ÄN ETT RENT HELVETE :)

Nu ska jag knappa på en film som jag hoppas är tråkig och får mig att somna. Ska jobba från halv 12 till fem i morgon. MEEEN FOLKS EFTER DET BLIR DET PAAAARTYYYY ;) OUJEE

Inga kommentarer: