11.12.10

Jobbigt... Ennu ett prov underkänd ! Tycker jag har mera underkända än godkända. Hade nog inte väntat mig att skolan skulle va så svår. Men eftersom jag hade 5 prov på en vecka kan man tyvärr inte lyckas på alla. Tur att jag har en utbildning från förr ifall jag inte kommer igenom denna, men så drastiskt ska det nog inte gå. Nog kan jag bättre om jag ger mig fan på att jag kan. Nyårslöfte = bättre attityd och att tro mera på mig själv, jag kan om jag vill helt enkelt :)

Har haft en jätte trevlig kväll med Mia och Dea, vi har ätit pizza som var supergod + efterrätt och en massa massa godis och choklad. Kollade förstås Idol, Jay vann som vi nästan visste. Tycker Idol finalen var ganska slö egentligen, jämfört med andra år.

Nu har jag kommit överens med nästan alla att vi inte ska köpa några julklappar åt varandra så det blir en lugn och skön jul :) Jag ser såå framemot julmat, mums filibabba.

Fick föresten hem min Avon-beställning idag, hade beställt massa hudprodukter m.m. Jag älskar allt som heter hud- eller hårprodukter :)


Nu blir det sovdags för min del så jag inte sover bort hela dagen, vilket jag brukar va väldigt bra på ! :P
Godnatt

Inga kommentarer: