10.12.10

Idag ska jag till hemstaden, känns som en evighet sen jag var dit senast. Dessutom kanske jag hinner göra lite annat än jobba eftersom att jag jobbar endast på söndag. Ikväll ska jag till Mias på Idol-kväll, det är ju final så det får man inte missa. Jay vinner ju förstås utan tvekan. Han är bra !

Som sagt fick vi ju dåliga nyheter igår, det är nämligen så att hyresvärden ringde och berättade att huset skall renoveras redan i Januari. Vilket betyder att vi måste vara borta från lägenheten under tiden. Renoveringen kommer att ta ungefär 4 månader. Visst det är trevligt med nytt kök och wc sen då vi får flytta tillbaka men man hade ju gärna velat höra tidigare att det ska göras redan i Januari. Blir lite stressigt att söka lägenhet nu och speciellt när det är Jul snart.

Jejj mina produkter jag beställt från Avon har kommit :)

Nu ska jag försöka hänga med på lektionen. Har redskapsprogram så vi går igenom powerpoint. Men 1½h kvar och då är det heeeeeljg.

Inga kommentarer: