1.12.10

Har varit hos Jannika ikväll med Emmi och Nelly. Har skrattat, ätit gott och färgat samt klippt Emmis hår ! :) Blev också konstaterat att jag lever lite i min egen lilla drömvärld, där finns det ingen stress för nånting och man kan dessutom hitta på eller glömma saker för att få en skön och lugn miljö. Fick nämligen konstaterat att jag har 6 prov framför mej som ska vara gjorda nästa vecka :(

Nu vet jag åtminstone vad jag ska göra i heljen. Lämna i Vasa och här ska PLUGGAS, PLUGGAS OCH PLUGGAS + städa och träna. Men absolut inget annat !

När jag just fått beskedet om att jag sluppit in till skolan och hade studielivet framför mej tänkte jag såhär typ :


Det visade säg att jag hade helt fel :P Men nog gillar jag studielivet hursomhelst. Jag har ju endå min lilla rosa fridfyllda bubbla jag kan vända mej till om det blir för stressigt för mej :P



Anyway, sovdags för min del nu. Så jag orkar upp tidigt ! Natinatikram

P.S jag skulle ju skriva om dagens outfit idag, men den var så ful som möjligt men jäkla bekväm :)

Inga kommentarer: