28.12.10

Funderar på att byta blogg till peppar.fi. Men jag vet inte om jag orkar. Men det är ju finlandssvenskt så det lockar lite. Men det får vänta till någon annan dag när jag är på hugget.

Förresten jag har jullov nu :) fram till den 6:e då jobbar jag 2 dagar och sen är jag ledig igen helgen innan skolan börjar. Förstås har jag ju fått sjuk hals och känner mig febrig, men hoppas att det inte är något långvarigt. Har ju nämligen en hel del jag ska ha gjort, framförallt flytta som vi säkert gör i början av nästa vecka.

Får se hur det går att bo i Rewell, har ju nära till alla klädbutiker ;) shit jag kommer att bli fattig.

I morgon ska jag sova länge och inte ha något alarm. Vaknar väl inte förrän på kvällen.

3 kommentarer:

Mia sa...

du kan laga så e flyttar över all inlägg du skriver dit, de har jag ;)

Pamela sa...

hej mia :) ja ha fösöka men ja klara int åv ti gö e ? he va fö svårt fö me

Anonym sa...

he va svårt fö me o, men ja kan kanski hjälp om du vill ;) mia