22.12.10

Eleven.se har en hel del intressanta saker jag vill ha :) runt nattetid när jag har tråkigt får jag spunk och det är oftast då jag beställer hem saker från nätet, men jag tror det får vänta efter julen.

I morgon ska jag jobba vid hårstudion, börjar redan 08:00 eftersom att vi ska ha julkaffe från morgonen. Då brukar vi dricka glögg, äta gott och få julklappar och ge julklapp åt vår chef :) Spännande och ett mycket trevligt sätt att påbörja arbetsdagen. Tror jag ska lämna lite längre i jobbet och fixa mammas hår, det börjar bli på tiden.

Bara två dagar kvar till jul, längtar mest till julmaten. Har inte ätit nån julmat ännu så det ska bli så gott. Har ju inga julklappar åt någon i år så det känns lite trist... Men i Januari ska jag börja handla julklappar till nästa jul så jag säkert har. Tänkte att jag varje månad ska köpa en julklapp. Rätt bra id'e, har ett svagt minne av att jag sa samma sak ifjol men hur gick det...

Hursomhelst nu ska jag se lite Desperate housewives och mitt mål är att somna före 12 inatt.
Wish me good luck !

GODNATT

Inga kommentarer: