12.11.10

Skönt idag är jag ledig, steg upp rätt tidigt också. Får tacka Teemu som kommer hit nästan varje morgon och väcker upp oss, så får man gjort nånting :) Har städat för mamma och Teuvo ska låna lägenheten från lördag-söndag. Vi tar deras hus :) bra deal !

Igår hade jag och David en riktig myskväll !!! Först var vi till Amarillo, åt god mat och delade på en vinflaska ! Sen tittade vi två filmer.

Snart ska vi hem mot kära Jakobstad. Spännande har ju inte varit där på några veckor nu :) Jobbar i morgon och söndag men ikväll kanske man hittar på något roligt.

Skit de farsdag och jag har ingen present, men pappa är så glömsk så han vet knappast det är farsdag. MEN DE KLART JAG SKA HITTA PÅ NÅGOT :)


Nu ska jag packa ! och numera kallar jag mig inte rökare. och jag trivs !

Inga kommentarer: