15.11.10



Myskläder !!! Jag trivs bäst med att ha mjuka mysiga stora kläder på mej. Det första jag gör när jag kommer innanför dörren är att dra av mej "finkläderna" och på med myskläder :) 

David gör skolarbeten, själv hade jag också tänkt göra det men ... Jag gör det en annan dag eftersom jag har lite tid på mej ennu. Jag använder ofta dehär uttrycken : "en annan dag", "senare", "i morgon", "jag ska bara"...

Det har gått ganska bra för mej att sluta röka !!! Trodde egentligen själv att jag skämtade när jag berättade för mina vänner att jag tänker sluta. Men det har ju gått relativt bra egentligen, har inte varit speciellt svårt heller. Visst har det varit stunder när jag gråtit och tyckt synd om mej själv för att jag varit så röksnål. Men då brukar jag tänka på alla positiva saker med att inte röka.

  •   Man luktar gott
  • kroppen mår bättre på alla sätt och vis
  • vitare tänder
  • bättre hy
  • lugnare
  • Tobaken styr inte livet längre
  • bättre kondition
  • mera pengar
  • bättre hälsa


Tänker inte räkna upp alla negativa saker med att röka för det kommer att ta väldigt länge !

Nu ska jag kolla igenom provet jag har i morgon !

Inga kommentarer: