19.11.10

My parents






Anki är min mamma och vi är ganska lika, jag hade just mitt limsa över hela bordet och några minuter efter hade mamma halva golvet fullt med smör :) Sådär småklantig men på ett gulligt sätt !

Mamma är dessutom en av mina bästa kompisar, man kan berätta allt åt henne och så har vi roligt ilag. Förutom att hon är min mamma och min bästa kompis så är vi också arbetskamrater ! Det bästa med min mamma är att hon älskar mej väldigt mycket och skulle göra allt för mej, dessutom tror hon på mej och är alltid lika stolt över mej :)


Sen så har vi Pappa Henrik! När jag ringer till honom kan han svara "HEJ DET ÄR PAPPA HENRIK" :) Som ni ser på bilden tycker pappa mycket om skrot och så har han runt 10 bilar på gården eller mera ! Han är väldigt social, ibland kan vi sitta och prata i timmar utan att någon av oss är tyst! Pappa kan inte laga mat eller svara på meddelanden men han klipper sitt hår själv med sax och det har han gjort i över 10 år, kanske därifrån jag har fått mina frisörtalanger :) Man kan också prata om allt med pappa, han är alltid glad och han blir sällan arg!


Jag är älskar min mamma och pappa jätte myki och jag sku int klar me utan dem ! <3<3<3

Inga kommentarer: