25.11.10

my beliefs

Vad jag tror på... om jag förstått frågan rätt

  • Kärlek vid första ögonkastet
  • andar och spöken
  • Är man en negativ människa drar man ofta till sig negativa saker, är man en positiv människa drar man till sig positiva saker. Svårt att förklara.
Jag är lite hjärndöd just nu så jag kommer inte på så mycket mera !

Har haft en bra dag idag efter morgonens kalabalik. Efter 3:dje gången jag kröp ner i sängen igen så hade jag och David serie-maraton, kollade "Modern Family" det är en ny serie som verkligen är otroligt bra med massa humor. Perfekt serie att följa i vinter. Tråkigt nog har jag och D kollat nästan hela första säsongen sen igår :P Och ikväll ska vi fortsätta.

Har också gymmat idag, mest konditionsträning för att bränna lite kalorier, kondisen verkar ha blivit bättre efter att jag slutat röka. Men den är nog lång ifrån bra ennu.

Så har jag haft söta Caroline här som har spelat gitarr och sjungit så fint för mej, vi åt Sloppy joes(hamburgare med maletköttkladd) så smarrigt !!! Sen kom Jannika och Emmi hit och då spelade vi Buzz :)


I morgon är det Fredag och då åker jag hem till Jakobstad för att jobba och umgås med vännerna!

Tips på ett gott och mättande mellanmål. Danio Jogurth och mysli ! Jag har testat med vaniljsmak och den är en 10-poängare.

Inga kommentarer: