1.11.10

Mina nya skor från Bianco ! I like them :)

 Och lite annat nödvändigt och onödigt


Talade just 30 min i telefon med söta saknade Jasmine som kommer hem i heljen ! :) saknar henne.

Kvällen har varit bra, fick soffan fixad och så har vi spelat Buzz med mamma & Teuvo. Buzz is the shit ;)
Och i brist på fantasi och ork så har vi lagat ärtsoppa till middag, ärtsoppa är nog inte så äckligt egentligen. Det var ganska gott med ketchup på och massa chilikrydda.

Blev ingen träning för mej ikväll, jag hade noll motivation så det kändes inte nödvändigt att åka till gymmet. NYA TAG I MORGON I STÄLLET. om jag orkar ska jag stiga upp tidigt för att träna och sen ennu ett RPV pass på kvällen. (dedär med morgonträning vet vi ju med ganska stor säkerhet att knappast kommer att hända p.g.a. min enorma morgontrötthet. Men jag ska försöka)



2 kommentarer:

Johanna sa...

Buzz e ju trååååkit! Såld vårt på loppis nån vecka efter att vi köpt e.. :P Men he kan ju å bero på att spele vi had va på finsk.... :D

Pamela sa...

nämen sku ja ha veta sku ja ha handla åv er . jo he säkert tögot tå e på finsk, he skitkul på svensk. tidsfödrivande åså lär man ju se på sama gang na :)