13.11.10

I brist på annat har jag gjort om blogglayouten ennu en gång. Jag tycker sånt är så himla kul, ibland :) Men tror jag ska ändra bakgrunden också men det orkar jag inte göra nu.

Igår kväll umgicks jag med Nina, vi var till Citymarket och handlade nödvändiga saker som farsdagpresenter. Sen kaffade vi vid Netti (Jag rökte inte !) Sen överraskade jag pappa med presenter och han blev superglad. Hade köpt bl.a en ny börs och han råkade ha en precis likadan från förr men lite mer sliten. Så han blev nog glad iaf ! Men bästa farsdags presenten var nog när han fick höra "Pappa jag har slutat röka" han skeen upp och var stolt över mej :)


Var också till Mias, Deas , Amelinas och Timmen ! Fick höra en rolig historia om vad Timmen lyckast med . HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ordet kondom finns med i historien :) hahahah.
Resten får stolta hundägaren berätta !!! Så kollade vi Idol också. Och fasiken vad Jay ägde!!! :)

Nu ska jag strax till jobbet, skall sörpla i mej sista kaffeskvätten. Och ni som har tråkit kan ju komma till Neste och hälsa på mej.


Puss o kram