4.11.10

Försov mig i morse... Som ja gissade ! Nästa gång jag börjar 8 ska jag sova på soffan. Sängen är så skön och dessutom finns det ju inget bättre än morgon mys med David DÄRFÖR försover jag mig.
Så de blev en kort skoldag för mej, slutade redan halv 12. Och vet ni va ?!?!? nu har jag morgondagen och resten av heljen ledig... 
Ska strax in till stan och kolla lite viktiga grejjer, hmrpf :P
Och ikväll å träna med Nina :)

Började läsa en bok igår, en speciell bok som jag varit lite skeptisk åt. Kan berätta mer om den senare. 

Snart har jag dehär tjejerna här + deras respektive :) försökte hitta en onormal bild på Drussu, men jag hittade ingen så det blir heljens projekt ! Made jobbar så hon kan int kom :/ men vi hade ju lite kuligheter förra heljen iaf !


Nu off to the city !!!

Inga kommentarer: