29.11.10

Döende

Jumppa-passet var tungt idag, och jag kände mej konstigt trög och balansen var usel! Dessutom mådde jag skit och fick spyattacker :/

Igårkväll somnade jag redan 10 alltså jag sov nästan 12 timmar inatt. Är jag döende eller vad är det som händer med mej?? Jag skall inte googla om en massa sjukdomar ikväll, en gång blev jag så rädd och började gråta eftersom jag var 100% säker att min aorta i magen skulle spränga i vilken minut som helst och då skulle jag dö. Mest grät jag för att jag tyckte synd om mina nära och kära om jag skulle dö. Och för att jag inte ville se David med en ny flickvän när jag tittar ner från himlen. Ja-a jag hann tänka ganska mycket innan David kom och tröstade mej och förklarade att jag inte skulle dö, det var en av de få gånger David har sett mej gråta :) Han tyckte jag var en aning löjlig. Konstigt tänkte jag.

Tog ett varmt bad med ansiktsbad nyss, skönt. Uppskattas i det här kalla vädret !

Här är bilder på då jag var liten :) Synd att åren går så snabbt...





Nu blir det mys under täcket och fortsättning på "modern family" sällan :P Natinati

Inga kommentarer: