26.11.10

Day 10 – What I wore today

Har ingen bra bild på dagens outfit. Men jag har haft på mej en stor svart stickatröjja med ljusblåa jeans. Enkelt och mysigt ! Och en mössa för att dölja mitt smutsiga råddiga hår. OCH FÖR KÖLDENS SKULL FÖRSTÅS :)





Denna fredagkväll har jag spenderat med mamma och hennes pojkvän Teuvo. Vi var till Sesam och äta Oskarsnitzel och ostkaka till efterätt, jag blev plötsligt chaffis och hamnade att köra Teuvos nya snygga stora VW som är automat och skitläskig. Vilket endå gick relativt bra :) Efter maten blev det en sväng via nettipuben på en, eller jag drack ju kaffe förstås.

När vi kom hem har jag och mamma bläddrat genom Avon-tidningen några hundra varv och fick beställt allt för mycket MEN för ett rimligt pris. Sjukt billigt egentligen ! Ska paketera in alla produkter och ge dem till mig själv i julklapp :)

Här är några av produkterna jag beställde.



Nu ska jag kolla filmen The last song som jag har tänkt se hela veckan men inte kommit mej för. Sen ska jag försöka somna tidigt eftersom jag börjar redan 07:30 i morgon.

Godnatt

Inga kommentarer: