17.11.10

Blev inspirerad av detta, som jag sitt att andra bloggare håller på med nu också :)

Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Tänkte det kunde vara en bra idé eftersom man inte behöver fundera vad man ska skriva om, vissa dagar är ju fantasin på ganska låg nivå :)

Tänkte börja redan nu med att presentera mej (som jag är så usel på) :P

Pamela heter jag ! De flesta vänner kallar mej Pammen medans familjen kallar mej Mimmi. Av klasskompisarna får jag ofta höra Pamsu och David kallar mej ofta för Mela. Men jag reagerar på alla namn och det är ju huvudsaken :)

Jag föddes i Jakobstad 18.03.90. Tre veckor tidigare än beräknat därför är jag lite tokig och tankspridd ibland, min hjärna kanske inte utvecklades riktigt färdigt. (Jag har ju något att skylla på när jag gör bort mej :P) Därför frågar jag ofta frågor som "vilket datum är 1 maj" och "vad innehåller ris". Men det gör inget för min del, det är bara roligt att människorna runt mej blir glada av mej :) 

Jag är uppvuxen både på landet(Fagernäs) och i stan (Jakobstad) eftersom mina föräldrar är skilda. Tänker inte berätta mer om min familj nu eftersom det kommer i senare inlägg :)

Jag har alrig haft en riktig hobby egentligen, har testat på balett, dans, gymnastik, jujutsu men var oftast med bara en säsong eftersom jag inte riktigt fastnade för något av dem. Men en trogen scout har jag varit under några år i ungdomen :)

När jag var 16 år gammal flyttade jag till Vasa för att studera till frisör. Bodde med Nina på internatet :) Jag har så mycket roliga minnen från internatet och skolan :) Fick examen 2009. Efter frissastudierna hade jag ett mellan år då jag jobbade vid Hårstudion och Neste. Har jobbat på båda ställena ungefär i 3 år och jobbar fortfarande på veckolsuten.

Jag hade ett jobbigt förhållande i 2½ år... Tänker inte gå in på detaljer men det var en jobbig tid... 


 2008 träffade jag David, min pojkvän och sambo :)<3

Nu studerar jag till Restonom i Vasa yrkeshögskola !

Och så har jag en massa underbara vänner <3<3<3<3



Inga kommentarer: