17.11.10

ANTILOP

I morgon är det 2 år sedan jag och David träffades. Vi vet inte riktigt när vi blev tillsammans eftersom det bara flöt på efter första dejten. Men i allafall så tänkte vi göra nått speciellt i morgon för att fira lite :) Vi hade först tänk ut och äta på någon fin resturang men så ändrade vi oss och bestämde oss för att göra mat hemma, eftersom vi hittade något väldigt intressant vid Citymarket idag ANTILOPKÖTT!!! WOW TÄNKTE JAG. David sa jag fick välja på struts och antilop, jag valde antilop för det lät så ballt. Dessutom hade jag en bild framför mej hur en antilop ser ut.

TYP SÅHÄR. Coolt tänkte jag... Panterns släkting


Men så googlade jag Antilop och så kom denhär upp. Inte riktigt lika ballt som det jag fantiserade om.


Men det blir säkert gott i allafall. David ska göra huvudrätten och jag ska göra förrätt och efterrätt. Tror jag ska göra hemlagade vitlöksbröd :)

Jag ska börja på med skoluppgifter nu, som jag hade tänkt börja på med för flera timmar sedan...

1 kommentar:

Mia sa...

OJ PAMMEN. Ja e nöjd att du veta att he va ett djur. o int typ en växt eller nånting ;)