23.10.10

Tänkte nästan bli försenad till jobbet idag p.g.a. allt arbete med att skrapa bort snön från bilen. Ja-a de satt verkligen fasst. Tur att 1:sta kunden hade samma problem så hon kom också lite sent, så jag hann få mitt morgonkaffe iaf :)

Ikväll blir det tjejkväll, me like :) synd att Jasmine är i Hesa i heljen och inte kan vara med :/ men om 2 helger kommer hon hem och då blir det mer håll i gång ! 
Dagens I-lands problem är vad sjutton man ska ha på sig ikväll ?! Alltid samma problem men som tur har jag inte så mycket att välja på eftersom jag inte tog hem så mycket .

Nu ska jag ta en låååång dusch och sen få äta mammas goda mat ! Ha en trevlig lördagkväll.

Och måste bara få påpeka att jag är ledig ända till lördagen den 13:onde november så jag kommer att stanna i Vasa tills de, så den som saknar mej får kom ti Vasa å kramas :)

Inga kommentarer: