5.10.10

RPV

Nyduschad och äter muslibröd med massa pålägg, musli och ett varmt oboyglas (som jag dricker). MUMSFILIBABBA brukar jag säga !
Har varit på ett RPV-pass vid Lady line, vilket var skitsvettigt och skittungt men riktigt SKITKUL :) Men man blir ju så hungrig efteråt, tror det blir en omgång till av mumsfilibabba.

VIKTIG INFO 1 :
David är fortfarande vaken fast han inte sovit på hela natten och inte sovit nu på dan heller. Undrar hur länge han tänker vara vaken... 
VIKTIG INFO 2 :
Jag talade med Jannikas telefonsvarare en bra stund idag


Hittade några gamla roliga bilder

 Jag & Julia när vi studerade till frisör och hade lite teater
 Jag som clown
Jag som mommo
Jag på 40-talet
Jag som kar :) het va ?


 Nu ska jag mysa med David som tjatat länge på mig att jag ska komma till vardagsrummet, han är kramsjuk och vill mysa :) jag spelade lite svårfångad bara !

Inga kommentarer: