25.10.10

Ny period

Då var det dags med en ny period och jag har bestämt att hålla ordning och reda och få allting gjort i god tid. Läxorna ska alltså göras med detsamma jag får dem ! Har köpt nya pennor, gummi och papper så det känns lite trevligare. Wish me good luck :P

E hemma på lunch nu, tur att skolan är på andra sidan gatan så man kan vara hemma och chilla under lunchen. Har lite huvudvärk just nu, kanske beror det på vinet som vi just drack i skolan, håller nämligen på med vinlära. Jaa-a det var nog det äckligaste vinet jag druckt. David mobbade mig att jag skriver äckligt med "e" så jag ska försöka skriva korrekt nu. Jag tycker nämligen att eckligt ser mycket bättre ut, och känns mera eckligt ut också.

Nu ska jag kocka ihop gröt åt mej som jag ska äta med svärmors goda jordgubbssylt :)
Ha en bra dag !

Inga kommentarer: