5.10.10

Några bilder från igår, bloggen bråkade med mej så jag kunde inte ladda upp dem igår !


Försov mej INTE idag !!! JAG ÄR SÅ DUKTIG. Även om jag fick ytterst lite sömn inatt. Vaknade av att David väckte mig 7 och hade kokat kaffe åt mig, han hade inte sovit på hela natten och han är fortfarande vaken och spelar flitigt gitarr i hobbyrummet. Han somnar väl snart och sover hela dagen och är vaken igen på natten.

Har håltimme nu och sen lunch så jag är ledig till 11:30, ska passa på att översätta 11 kompendier från finska till svenska ! Jejj så kul, men jag har redan översatt 4-5 stycken och det är inte så värst mycket text så kanske jag fixar det, har nämligen prov på Fredag.

Sen ikväll skall jag och Jannika fortsätta med vårt grupparbete som skall vara klart idag för i morgon har vi föredrag PÅ FINSKA :O mitt hjärta började nyss dunka snabbare, månne varför.

Och om jag hinner ska jag ladda upp några bilder på gårdagens inköp :P

Inga kommentarer: