18.10.10


Myser i min nya tröjja och äter kvällsmat. Blev så fruktansvärt hungrig efter pump-passet så jag skulle nog kunna äta hur mycket som helst nu, och vad som helst. Det var första gången jag testade Pump, det var skit kul och skit tungt, under själva passet tyckte jag att det sög och att jag inte tänkte göra om det, men nu sådär i efterhand har jag ändrat mig.
När jag var halvvägs hem från gymmet såg jag att jag hade gymskorna på mig så jag fick köra tillbaka efter mina vanliga skor, körde lite vilse i skata innan jag kom fram till gymmet. Men de sånt som händer !

Har just bakat marrängbotten, eller den ska stå kvar i ugnen över natten så den är inte riktigt färdig. Min storebror fyller 22 år i morgon och önskade sig en tårta, hoppas han inte tror att han får äta den själv.

Nu ska jag fortsätta med skoluppgifter ! YEAH. Och i morgon jobbar jag 9-16 vid Neste.
Känns inte riktigt som höstlov. 

Inga kommentarer: