9.10.10

Lördagkväll och jag är redan hemma(vid mammas) under täcket och tänkte snart börja sova, börjar jobba redan 07:30 i morgon. Men jag ska äta lite godis först som mamma kom hem med ! 
Ikväll har jag varit på förlovningskaffe till Danika och Emils, Danika hade bakat riktigt goda tårtor. Ärligt talat trodde jag inte hon kunde sånt eller jag hade inte väntat mig att de skulle vara sådär goda :) 
På onsdag ska jag baka en tårta för David fyller år, och då blir det den traditionella tårtkastningen som innebär : vi spelar ex. pidro, förlorarparet får resterna av tårtan smetad i ansiktet av vinnarpare, sen tar man bild av förlorarna och de är tvunga att ha bilden som profilbild på facebook 1 vecka .
Såhär såg det ut på Teemus födelsedag HEHEHE, födelsedagsbarnet förlorade :D


Har träffat söta Nina ikväll också, de blev en lång kaffe vid puben med massa prat om allt möjligt. Riktigt trevligt :) Eller hörni, jag drack ju te .

I morgon ska vi till Vasa igen, blir en ny vecka med massa tentläsning :(

godnatt

Inga kommentarer: