8.10.10

Kom på en grej

...Att det skulle vara jätte spännande att spela anden i glaset. Men jag vet inte om jag vågar :P 
För några år sedan hade jag och mina kompisar en period då vi spelade "anden i glaset" ganska ofta, skitspännande och det funkade faktist, annars skulle nån av mina kompisar vara jätte duktig på att lura och jätteduktig på att läsa tankar.

Anyway om nån vill och vågar testa på anden i glaset är jag MED om vi inte är i min lägenhet förstås och att jag får vara lite berusad innan vi börjar :P

Nu en tobak och sen GODA NATTEN. p.s. jag har sovmorgon i moron.

3 kommentarer:

Johanna sa...

GÄIX

Mia sa...

räken int me me för du vet ju vilke fegis ja e! :D

Pamela sa...

GÄÄIX :P kanske ha kommer å visar se om ja spelar e. heheh. men ha va väl snäll ha ?

Mia du e fegis å he smart :) du kanski int sku få sovd nagang na mejr tå. men mia vi kan ju göra nått annat kul vi :)