15.10.10

Hey bloggen :)

Jag har höstlov !!! men jag är fortfarande i Vasa, slipper hem med Tony så vi åker en 6-tiden. Och jag har 2 stora hockeyväskor med mej :O jag är så dålig på att packa, tar alltid med mej för mycket. Men jag är tjej och jag ska ju endå vara hem 9 dagar.  

För tillfället dricker jag kaffe och äter vaniljglass med dajmkulor, godaste som finns. Har varit ett snabbt varv på stan och hämtat hem 2 tröjjor, underkläder, tights och papper,häften & pennor. Nästa period ska jag plugga ordentligt :)

Har inga speciella planer på höstlovet. Ska jobba nästan varje dag, skönt så man får lite extra pengar. Har också skolarbeten som skall göras, och såklart träna och hänga med mina söta brudar.

Nu ska jag kolla igenom packningen och tänka 2 ggr om jag verkligen behöver ha hem allt.

TREVLIGT HÖSTLOV för er som har !

Inga kommentarer: