2.10.10

hemhemma

Är hos mamma och Teuvo, här i huset har det varit livligt ikväll med karaoke på hög volym så nästan högtalarna var i taket. De var som barn på nytt kan man säga :) 
Ikväll har jag klippt, klippt och klippt och lekt med Mia i F-näs. Vi hade godisdag så vi åt dajmglass och en bulle. Dajmglass is the shit ;)

Har flätat mitt hår och väntar ivrigt på att det ska bli morgon så jag får se hur afro det blev, men om det blir för afro så har jag faktiskt en B-plan. Vill ju inte skrämma iväg mina kunder i morgon när jag ska jobba på hårstudion :P 

Nu ska jag sova och drömma lika crazy drömmar som de senaste nätterna. David sa att jag pratat i sömn "nu ska jag böri spara" antar att jag drömde nåt om pengar. Och i natt hade jag också mumlat nått, David tyckte jag lät rädd och det var jag också. Drömde att jag blev jagad av ett monster men David förstod inte att väcka mig, då skulle jag sluppit gå igenom alla de där hemska sakerna monstret utsatte mig för :/




Hoppas på lite mysigare drömmar inatt.
Natinati

Inga kommentarer: