4.10.10

Hade en kort skoldag 11:30-13:00, skönt med kortdag på måndag när man är sliten efter heljen. Gjorde inte speciellt mycket under heljen eftersom jag kände mig lite dålig, halsen är fortfarande upp&ner så jag skippar träningen idag så det inte blir värre.

Efter skolan var jag på jakt efter en vinterjacka och hittade en ganska fort, precis en sån jag ville ha :) Är redo för "kallaste vintern på 1000 år" om det nu stämmer, har nämligen en ny varm jacka, 2 nya mössor och 2 nya vinterskor.


Fick sällskap av Caroline och Lena på stan, åt varsin burrito på stället jag inte minns namnet på ! Men riktigt gott och rätt så förmånligt. På hemvägen köpte jag varsin Arnoldsbulle åt mig & David som vi har smaskat i oss just. Men nu räcker det med läckerheter för mig denhär veckan.


Snart blir det att göra grupparbete med Jannika !

Inga kommentarer: