28.10.10

Grabbkväll

Har haft en trevlig kväll med grabbarna, buzz och whiskey (rockwhiskey) :D Är sådär halvfull just nu. Grabbarna stack iväg till krogen, själv lämnar jag hemma för att strax sova så jag orkar upp till skolan i morgon. Dessutom måste jag vara lite sparsam eftersom det blir utgång och kuligheter två veckoslut framöver. På lördag är det halloweenfest vid Ollis och det lockar lite grann men jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Dessutom skulle det vara så skönt med en lugn helg med noll aktiviteter.

Har alla skolarbeten gjorda, endast några korta kvar men det är ingenting jämfört med de senaste så de ska jag nog klara galant. Skönt att få andas lite emellan !!!

Nu ska jag kolla en tråkig film som jag kan somna till, David har några tråkiga filmer på min datorn som jag antagligen somnar direkt till om jag ser på dem, vi har lite olika filmsmaker. I morgon kommer pappa hit på kaffe ! :)

Inga kommentarer: