15.10.10

Gårkvällen var kul, först hemma hos oss och spelade buzz och åt gott och drack gott. Min tårta var en riktig höjdare, ganska bra med tanke på att det var 1:sta gången  jag bakade en tårta. Förutom den som jag bakade strax före som sket sig. Blev också en vända till Fontana och där dansade vi nästan hela kvällen. På hemvägen fick vi med oss mcdonalds mat (bigmac, nuggets och en massa dipp). David somnade på soffan som vanligt men han vaknade klockan 10 och kröp ner med mej och då sov vi till 14:30, snacka om att man sovit bort hela dagen.
Bilder från gårkvällen kanske jag laddar upp i morgon.

Idag har jag försökt läsa på tent, vilket inte gått så bra. Har tent om samhällsekonomi på finska :O och som det känns nu tror jag inte att jag klarar tenten på 1:sta gången. Fick nämligen instruktionerna om vad vi skulle läsa på först igår så jag har inte hunnit läsa så mycket.
Tony kom hit och lagade mat åt oss, tortillas. Sen blev vi alla så snåla på något gott så vi vandra till Sale i stormen och kom hem med bullar, kex, godis, glass, chips och dipp. Så har vi sett 2 filmer och degat


I morgon är det fredag och det betyder att vi får höstlov. Jag ska jobba hela veckan men pengar behöver jag ju. Dessutom har jag skolarbeten som ska göras så man kanske inte kan kalla det lov.

Nu ska jag försöka sova så jag är klar i knoppen i morgon då vi har tenten redan från morgonen.

Inga kommentarer: