29.10.10

Fredagsmys

Har just kommit hem från gymmet, och jag var ganska aktiv ! Efter gymmet gick jag till Citymarket och köpte frukter och vin. Jag är ensam hemma ikväll(hoppas inga kåta pedofiler läser min blogg), längesen jag har varit bara med mej själv.

Det är nämligen så att jag och mej och ska ha en riktig myskväll. Badkaret håller på att fyllas med hett vatten och en massa rosa glittriga bubblor ! Dessutom när jag shoppade idag kom jag hem med lite spa grejjer som jag ska uttnyttja ! :) och tur att man har en laptop som jag ska ha med mej i badrummet så jag kan lyssna på skön musik på samma gång. Mysigt eller hur?

 

Här är några bilder från förra heljen när jag och tjejerna var vid Sesam och äta födelsedagsmiddag(Mia 20) :D


Nina var också med men jag förstörde bilden hon var med på ! Nästa helj ska jag ta flest bilder på Nina :) typ 100 000

Nu ska jag hoppa i badet. Senare ikväll ska jag försöka blogga från min nya telefon, om det inte är för invecklat för mej vill säga :P

Inga kommentarer: