29.10.10

FredagsFEEEEELIS

Godmorgon bloggen !
Vaknade upp till en underbar dag, solen skiner där ute och jag är ledig hela heljen inklusive idag. De e nog bra längesen jag har varit ledig en hel helj ! Har dessutom hela lägenheten för mig själv för David  ska ti Jeppis för att jobba. Vet inte när jag varit själv sist, har ju alltid människor omkring mej så får se hur det går :P Har inga speciella planer men ska snart på kaffe med Carro och sen ska jag på ett ordentligt träningspass till gymmet. Den här heljen ska jag träna sjukt mycket så jag knapp orkar upp från sängen på måndag ! 

Fick just betalat bort hyran och skatteåterbäring(210€). Ska ennu betala 210€ till men det behöver jag först göra i Januari. Som tur har jag hög skatt nu så hopperligen får jag pengar tillbaka nästa år ! Men i allafall lämnade över ganska mycket pengar så jag tror jag ska köpa något fint åt mej idag. Och SPA-grejjer ska jag köpa, tror det blir spa, mys, film och vin ikväll + lite provläsas förstås.

HA EN TREVLIG HELJ. och om någon är i Vasa och har tråkigt ring mej :)

Inga kommentarer: