7.10.10

BAD DAY

Very bad day !!! Den här dagen är inte ens nära till min TOPP 10 lista på bra dagar.

För det första började skolan redan 8...Och jag var såååååå morgontrött och vaknade alldeles försent så jag fick stressa och gå hungrig till skolan.

Skrev ett övningsprov som jag tyckte gick jätte bra men det visade sig att ja inte ens var hälften så nära poängerna man skulle ha för att ens få godtjänt, hoppas det går bättre på riktiga provet. Man skulle ha typ 28 poäng för att få godtjänt och jag hade hela 15.
 
Efter provet stressade jag hem och duschade och sen snabbt iväg till gynekologen. Jättekul. Gick hem i regnet och tyckte lite synd om mig själv.
Och förstås var det ju min tur att laga mat idag, inget värre hände än att malaköttet slintade upp mot taket och sen ner i diskhoven som var full med vatten. Sket i omständigheterna och stekte malaköttet i allafall. 

Och efter det har jag läst på prov i 6 timmar med endast några tobakspauser. Har tagit så länge eftersom jag har kompendier endast på finska.

Tackar Tony i alla fall som kom hit och hade med sig en öl åt mej. Den satt verkligen bra !!!


Förtillfället dricker jag vin och hör då killarna spelar gitarr och sjunger :)

Inga kommentarer: