19.10.10

Alltid när jag satt mig ner framför datorn och bestämt mig för att göra skoluppgifter hamnar jag på bloggen och börjar skriva här i stället. Kallas bloggberoende :P eller ennu en orsak för att slippa göra skolarbeten.

Har just haft lite födelsedagskaffe här hemma hos mamma, Danii blev 22 år. Tårtan jag bakade blev inte riktigt lika god som den förra. Men övning ger färdighet. Så ring mej om nån vill ha en tårta :)

Mamma och Danii har tatuerat sig idag, här är en bild på mammas tatuering (typ på skulderbladet eller vad det nu heter)


Jag blev också lite sugen på en tatuering men jag har ingen idé alls om hur den skulle se ut, så det får vänta tills jag kommit på nåt :)

Nu ska jag ta mig i kragen och börja på med skolarbeten. Har på känn att jag kommer att ha en bloggpaus senare ! :P

Inga kommentarer: