21.9.10

OOOOH MY GOD !!! En fågel som flyger runt i lägenheten


Det är mycket information som skall in i min lilla ärthjärna nu ...
Dessa är kurserna jag läser denhär perioden :
  • Opinnot ja tiedonhankinta
  • Restaurangdrycker och lagstiftning
  • Majoitusliike liiketoimintana 
  • Tietokone opiskeluvälineenä/Datorn i studierna  
  • Turismens verksamhetsmiljö 
  • Matproduktion och hygien
  • Kompletteringskurs i finska 
  • Kansantalous 
  • Yrittäjyys I
Som sagt var jag ju till läkaren idag för att få ett läkarintyg och det kostade mej hela 73€!!! Och då fick jag nedprutat med 15€. Hur kan det vara så dyrt då läkarbesöket tog knappa 10 minuter. Vad tar de betalt för ?!?!?
  
Efter mitt trevliga läkarbesök var jag på kardemummakaffe till Jannikas med Nelli & Emmi. Vilken tur man har haft som har fått så söta klasskompisar :) Och kardemummakaffe är gott.
Skämde bort David & Tony med hemlagade köttbullar och så har jag städat lite i lägenheten eftersom vi får trevligt besök i moron.

Ska sova nu så jag är laddad för Wasa by night i morgon, klockan 2 hämtar vi första stämplen ! Godnatt mina 150 000 läsare

Inga kommentarer: