2.9.10

hullopullo


Igår festade jag med mina nya klasskompisar. Först var vi hemma hos Nelly och grundade lite och sen vidare till Hullopullo. Jaa jag vet hur de låter HULLOPULLO?!?! men det var faktiskt helt okey där. Igår eftersom de va onsdag fick man drinkar & shottar för 2 € :D
En annan bra sak med hullopullo är att den finns på andra sidan gatan var jag bor så jag har inte långt när jag ska hem. 

Åtminstone var jag smart i knoppen och var hemma redan runt 1 tiden, tog en vinglig dusch och sen somnade jag. Så med andra ord har skoldagen gått ganska smärtfritt idag förutom att jag förstod kanske 10% av allt läraren talade om de 2 sista lektioner, vi hade företagsamhet på finska :O så fick vi 3 uppgifter som ska inlämnas nästa vecka och jag fattar noll.


Ikväll har jag inga planer, ganska skönt egentligen tror det blir en myskväll med David+film+chips :)


nu ska jag betala räkningar !

Inga kommentarer: