17.9.10

Godisdag

Ellen tyckte jag såg trött ut och då slog det mig att ja-a jag är trött... De här senaste nätterna har jag sovit runt 4-6 timmar per natt. Ikväll har jag bestämt att sova före 00:00, men jag känner på mig att min helvetiska hosta kommer att hindra mig från att sova något alls. Men som sagt det finns alltid något positivt i det onda, jag får ju magmuskler på samma gång.


Det har varit en perus-fredag på netti ikväll med Mia, Julia och Ellen. Dehär senaste perus-fredagarna har varit såhär: vi är trötta, pinsamma tystnader och prat om vädret även om vi känner varandra nästan ut och in, så rullar det på en liten stund och sen händer det, det går över ribban och vi är tokigast på stället och beter oss allt annat än normalt :D 
I morgon ska vi fira födelsedagsbarnet Ellen som inte är något barn mera.

På tal om jogurth så har jag ett DAGENS TIPS BY PAMMEN. Kolla noga vad du har sparat läxorna på för namn före du skickar in dem. Undvik namn som kuk och i den stilen, kan lätt bli en pinsam situation.  

Inga kommentarer: