6.9.10

Bilder från en vanlig lördagkväll med brudarna :)



Jag börjar tycka om söndagar mer och mer nu, förr hatade jag dem vet inte riktigt varför.
Fick mammas mat när jag vaknade, lyx kallas det. Sen kom David efter mej så åkt vi iväg hit till Vasa. Roligt att vara tillbakas i Vasa igen, har bara en lektion i morgon som börjar först 3 så jag får ha sovmorgon :)

De va min tur att stå i köket idag, dehär med turer är bra sålänge de Davids tur :P Nåja de blev lasange med sallad. 
Caroline kom hit en stund, David har fått en ny spelkompis :) Jag satt och lagade läxor. Pluspoäng åt mej, men plötsligt satt jag vid El gringo med mina klasskompisar Nelly & Emmi och drack en öl och spelade ett roligt spel :)
En riktig toppen söndag har jag haft och nu blir det mys med Dajvid <3

Inga kommentarer: